A tea most pont jó. Semmi íze nincs

Van olyan tortalap, amiből soha nem készül torta. Csak áll a hűtő rácsán, és várja, hogy legalább mogyorós krémmel kenje már le valaki, és kitegyék a szendvicsek mellé.

Olykor a legprofibb mesterből is egy ember lesz kudarccal a feje tetején.

S, eljön az idő, amikor a mignon se lesz már mignon ízű.

Valamikor eluralkodik rajtunk az idő. Valamikor a saját gondolataink. Valamikor egy keletről érkezett rossz fuvallat, ami bele kap a hajunkba. Valamikor a művészet. Valamikor a pánik. Valamikor a sütemények…

large (21)Én egyenlőre azon a szinten rekedtem, hogy egy sütemény képes kifogni rajtam. És képes vagyok egy tortát egész nap sütni, és alakítgatni, díszítgetni. Az én időm, amikor ez már rutinosan fog menni egy pár óra alatt, még odébb van. De ki mondta, hogy az Élet olyan, mint a csoki krém?

Hogy miből állnak a mindennapjaim? Sütemények. Focimeccsek. Rohangálás. Nagymama. Szerelem. Tortakrémek. Keresgélés. Mantra a “legjobb munkahelyért”. meg ilyesmik. Tudod. Én másról nem tudok mesélni. Csak ezekről. De én imádom ezeket. Ezekben vagyok én elrejtve.

És ígérem legközelebb írok valami kis felháborító történetet, vagy valami fiktív “mesét”, amitől elámulsz. Én igyekszem. …de most eluralkodott rajtam egy sereg kakaós csiga…

Megjegyzések

Megjegyzés küldése